woensdag 30 november 2022

Momenten-Moments

En ja, onze liefde
zij staat voor zoveel meer dan je denkt
voor zoveel meer
dan die zon die in zijn ondergang 
naar je wenkt
voor zo veel meer
dan al die momenten 
dat ik bij je was en nog ben
voor al die nachten vol passie 
die ik al met je heb gehad 
en nog steeds ken 

rijd je met mij mee op deze tocht 
waar onze toekomst wacht
rijd je met mij mee als het moeilijk wordt
rijd je ook met mij mee als de tijd zich vergist 
en onze liefde ons grootste bezit
maar ook onze laatste hoop wordt

waar dan al onze momenten samenkomen
maar dan ineens door een eenzame  hoorn 
strak hun verandering worden in geblazen
 
wordt onze geschiedenis
dan begraven in zijn eigen verleden
zal het dan tijdloos blijken
 
of zal het zich dan
in zijn nieuwe toekomst
vergeten

(c) JR. 2022


Moments


And yes, I love you more than I can say
so much more than a sunset on any given day
so much more than those moments I am with you
so much more than the nights in waiting for you
so much more for your patience when I came

will you ride with me, on this thing called love
will you ride with me when the going gets tough
will you ride with me on this thing
when all have but our love

and all these sacred moments will we keep them together
and cherish them for the history they have
and when the wind of change blows it's lonely horn
will our love not be forgotten in our past
will you ride with me and bring me this thing called love

(c) JR. 2022





Geen opmerkingen:

Een reactie posten