zondag 11 februari 2018

Als je mij weer raakt


soms kan ik je zien
door de ogen van ons verleden
hoor ik jouw lach luister ik weer
naar jouw wanhoop niet wetend
als ik mij omdraai hoe zeer mij
dat raakt

maar jouw keus gaf mij geen keus
hoe zwaar dat ook was en ik ging
op weg naar een toekomst waarvan
ik wist dat het er een zonder jou was

maar, als je mij weer raakt en dat doe je
elke nacht, voel ik weer even dat geluk
dat bij die aanraking past
en...

als je mij weer raakt zo midden in de nacht
lijkt het of er even geen tijd bestaat geen verleden
geen toekomst, zijn we weer een wij is er even
geen keuze hoor ik weer  jouw stem zo zacht
zo strelend in mijn lach en..

onbewust parelt er een traan waarvan
ik niet wist dat ik die nog bezat


(c) JR. 2017

Geen opmerkingen:

Een reactie posten